Voorwaarden


AANSPRAKELIJKHEID
Taxi Schiphol Service kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, door b.v. files, pech onderweg, weersomstandigheden etc. die het gevolg hebben dat u uw vlucht mist.
U dient dan ook genoeg tijd te nemen om op Schiphol te kunnen komen, zodat u door eventueel oponthoud toch nog op een andere manier op tijd voor uw vlucht aanwezig kunt zijn.
Taxi Schiphol Service houdt zich ten alle tijden het recht voor, om op het laatste moment een rit opdracht niet te hoeven uitvoeren i.v.m. overmacht zoals extreem verkeerchaos, weersinvloeden, aanslagen etc.
U kunt ervan uitgaan dat wij er alles aan zullen doen om dit te voorkomen. Taxi Schiphol Service bemiddelt in de dienstverlening en brengt de uitvoering van de vervoerdienst onder bij geselecteerde taxibedrijven.

ANNULEREN
Annuleren kan allen binnen 24 uur voor aanvang ritopdracht of binnen 2 uur nadat de opdracht bij ons is binnen gekomen. Per e-mail geldt hiervoor de dag en tijd vermeld op de reservering.

Terugkomst op Schiphol
Indien u met een andere vlucht terugkeert op Schiphol, dan dient u dat tijdig aan ons door te geven.

WACHTTIJD
We gaan van uit een wachttijd van 1 uur na landing van het vliegtuig. Dit is in de prijs inbegrepen, daarbuiten wordt er 7,50 euro per kwartier in rekening gebracht.

BETALINGWIJZE
Wij accepteren Creditcard zoals American Express, Visa, Eurocard, Mastercard maar u kunt naturlijk ook contant betalen.

PRIVACY BESCHERMING
Taxi Schiphol Service houdt zich gebonden aan alle wettelijke bepalingen om uw persoonsgegevens te beschermen. Nimmer zal Taxi Schiphol Service uw persoonsgegevens aan derden doorgeven en derhalve voor een adequate bescherming zorgdragen.


 
 

Amsterdam